#14 Kogo poprosić o pomoc, zanim odezwę się do sponsorów– patronaty honorowe i medialne
🔈W jakiej kolejności zapraszać sponsorów, patronaty medialne i honorowe? Jak ustalić, że ktoś jest naszym partnerem i kogo można poprosić o pomoc.
📞 Karina Skowrońska — studenta IV roku Inżynierii Zarządzania Politechniki Wrocławskiej i koordynatora akcji Nocne Listowanie w latach 2021-2022, wydarzenie to polega na odręcznym pisaniu listów przez społeczność uczelni z prośbą o wsparcie Funduszu Stypendialnego dla studentów z niepełnosprawnością. W 2022 roku akcja otrzymała miano najlepszego projektu społecznego w konkursie Dolnośląskiego Klubu Kapitału.
#13 (ZŻW): Jak utrzymywać kontakt z byłymi działaczami naszej organizacji?
🔈 Niezależne zrzeszenie Studentów działa od ponad 40 lat i obecnie jest obecne w blisko 30 uczelniach. Stale utrzymuje kontakt ze swoimi Alumnami. Jak to robią i czy warto?
💬 Michał Kucharski — Sekretarz Generalny Niezależnego Zrzeszenia Studentów, który m.in. jest ekspertem NZSu ds. alumnów. Na co dzień student Prawa na Uniwersytecie Warszawskim.
#9 Czy koło naukowe potrzebuje strony www, logo i wizytówki?
🔈Komunikacja, wyróżnianie się na tle innych i popularyzacja organizacji. Poza samymi wolontariuszami odpowiedzialne są też za to materiały reklamowe. To właśnie promocja decyduje często o powodzeniu naszych przedsięwzięć i czyni nas rozpoznawalnymi. Znane koła mają większą szansę na werbowanie nowych, ambitnych ludzi, a także łatwiej jest im zdobywać finanse.
🎙Kamil Nawirski wraz z Natalią Błaszczyk przybliżają tajniki prowadzenia działalności studenckiej. Gościem odcinka jest:
📞 Magdalena Klimek – która w latach 2013-2017 kierowała działem marketingu w PWR Racing Team – zespołem, który buduje bolidy wyścigowe i rokrocznie bierze udział w międzynarodowych zawodach Formula Student.
#7 (ZŻW): Przygotowanie kampanii społecznej przez koło naukowe
🔈Koło Naukowe White Hats, w którym studenci poznają aspekty cyberbezpieczeństwa, znacząco wykraczające poza program studiów. Ponieważ ich celem jest szerzenie wiedzy o bezpieczeństwie w sieci przygotowali kampanię społeczna „Cyberakcja – bezpieczna bankowa aplikacja” .
Czy koło naukowe potrzebuje strony internetowej, logo i wizytówki?
Dzień dobry, jestem przedstawicielem projektu studenckiego ds. fundraisingu, chciałbym Państwu...
Ostatnie wpisy
#19 Networking i innowacje
🔈 Kolejny wywiad StudentPro poświęcony jest tematowi budowania sieci kontaktów. Kamil wraz z...
#18 Firma po kole naukowym
🔈 Wywiad StudentPro poświęcony jest tematowi firmy po kole naukowym. Kamil wraz z naszym gościem...